Konu ilk açıldı yorum atmamak için zor tuttum kendimi, konuya yorum atan arkadaşlar aslında açıklama çok basit.
+600 user 400tl ? peki ben +300 userde emek serverden 1 ay gibi bir sürede 2 bin tl mobil alıyorsam bu arkadaş neden kendi serverini açıp köşeyi dönmüyor ?
İtibar etmeyin yalan dolan işler.