Artık bu konular beni sıkmaya başladı.
Oyuncular afedersiniz fakat mal mı? +100 online şu kadar fiyat felan. İnek mi satıyorsunuz?

Crom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim Oyuna Kaç hesap Soktuğum Umrumda Değil Oyunda 600 Onlineyi
bu nasıl konusma tarzıdır ya..

r10 bu online oyuncu satışına bi çözüm bulmalı.