Artık bu konular beni sıkmaya başladı.
Oyuncular afedersiniz fakat mal mı? +100 online şu kadar fiyat felan. İnek mi satıyorsunuz?
Benim Oyuna Kaç hesap Soktuğum Umrumda Değil Oyunda 600 Onlineyi
bu nasıl konusma tarzıdır ya..
r10 bu online oyuncu satışına bi çözüm bulmalı.