• 28-06-2013, 22:33:28
    #1
    Dedicated Sunucudan farklı bir ip ile bir vps vds oluşturmam mümkün mü, Dedicated Window 2008 kuruludur
  • 28-06-2013, 22:35:01
    #2
    Bu işlem için dedicated sunucunuzda esxi kurulu olması gerekir sonra vmvare yardımıyla bölme işlemini yapabilirsiniz ancak dediğiniz gibi win 2008 kurulu ise bölme işlemi yapılamaz.
  • 28-06-2013, 22:48:15
    #3
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlem için dedicated sunucunuzda esxi kurulu olması gerekir sonra vmvare yardımıyla bölme işlemini yapabilirsiniz ancak dediğiniz gibi win 2008 kurulu ise bölme işlemi yapılamaz.
    Bilginiz olmadan fikriniz olmasın. Sanallaştırma sadece vmware ile yapılmaz.

    Konu sahibi arkadaş;
    Server 2008 hyper-v ile sanal makinalar oluşturabilirsiniz.
    vmware workstation ile de yapabilirsiniz.
    oracle virtualbox lada yapabilirsiniz.
  • 28-06-2013, 23:00:49
    #4
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilginiz olmadan fikriniz olmasın. Sanallaştırma sadece vmware ile yapılmaz.

    Konu sahibi arkadaş;
    Server 2008 hyper-v ile sanal makinalar oluşturabilirsiniz.
    vmware workstation ile de yapabilirsiniz.
    oracle virtualbox lada yapabilirsiniz.
    Bunlardan benimde haberim var ancak dedicated sunucuya esxi kurup sanallaştırma yapmak varken evdeki bilgisayarınızı sanallaştırır gibi bu programları kullanacaksanız bence fikrim olmasa daha iyi.
  • 28-06-2013, 23:05:03
    #5
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlardan benimde haberim var ancak dedicated sunucuya esxi kurup sanallaştırma yapmak varken evdeki bilgisayarınızı sanallaştırır gibi bu programları kullanacaksanız bence fikrim olmasa daha iyi.
    Hyper-v yi kimlerin kullandığını bir araştır istersen google dan arama yapıp ahkam kesme.
    Bilmemek değil öğrenmemek ayıp hadi güzel kardeşim.
  • 28-06-2013, 23:08:04
    #6
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hyper-v yi kimlerin kullandığını bir araştır istersen google dan arama yapıp ahkam kesme.
    Bilmemek değil öğrenmemek ayıp hadi güzel kardeşim.
    Haklısın araştır demek yerine gereken bilgiyi verirsen ben dahil bir çok arkadaşı bilgilendirmiş olursun.
  • 28-06-2013, 23:15:13
    #7
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın araştır demek yerine gereken bilgiyi verirsen ben dahil bir çok arkadaşı bilgilendirmiş olursun.
    Microsoft Hyper-v Sanallştırma Bütün Başarı Hikayeleri
    http://www.microsoft.com/virtualizat...-featured.aspx

    Bunlardan küçük küçük;
    http://www.doruk.net.tr/assets/pdf/telecom-mayis.pdf

    http://www.markum.net/list/list.asp?ktgr_id=508

    Konu sahibi arkadaştan özür dilerim ama böyle olması gerekti.
  • 28-06-2013, 23:18:44
    #8
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilginiz olmadan fikriniz olmasın. Sanallaştırma sadece vmware ile yapılmaz.

    Konu sahibi arkadaş;
    Server 2008 hyper-v ile sanal makinalar oluşturabilirsiniz.
    vmware workstation ile de yapabilirsiniz.
    oracle virtualbox lada yapabilirsiniz.
    Hocam Ben Saldırı aldıgımdan sunucumu farklı ipdeki açtıgım vdsye geçirecegim.
    Bu Programlardan hangisi daha basit ve işimi görür acaba ? Ve Ücretsizlermi ?
  • 28-06-2013, 23:21:25
    #9
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ben Saldırı aldıgımdan sunucumu farklı ipdeki açtıgım vdsye geçirecegim.
    Bu Programlardan hangisi daha basit ve işimi görür acaba ? Ve Ücretsizlermi ?
    Burada senaryo çok önemli ana makina ip adresiniz bilinirse yani en basit üzerinde IIS var ise ana makinanız saldırı aldığında bu esxi bile olsa internet çıkışınız kesilir yani saldırı önleme amaçlı sanallaştırma ile alakalı pek bir çözüm bulabileceğinizi sanmıyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:48 --

    Yada detaylı bilgi verirseniz bende net olarak yardımcı olayım size.