• 28-06-2013, 23:25:23
    #10
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada senaryo çok önemli ana makina ip adresiniz bilinirse yani en basit üzerinde IIS var ise ana makinanız saldırı aldığında bu esxi bile olsa internet çıkışınız kesilir yani saldırı önleme amaçlı sanallaştırma ile alakalı pek bir çözüm bulabileceğinizi sanmıyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:48 --

    Yada detaylı bilgi verirseniz bende net olarak yardımcı olayım size.
    Hocam Olay Farklı İp Adresi üzerinden Oyun Dosyasına saldırıyorlar,Yani Firewall aldım 500 lira verdim fakat o bu saldırıyı engellemiyor, Çünkü Saldırdıgı Oyun Dosyasının Portları dışarıya açık olmak zorunda,Oyuna giriş Portları bunlar
    Eger bu Oyun dosyası farklı bir ipde barındırırsam ipyi bilmedigi için portlara saldıramıyacaktır.
  • 28-06-2013, 23:28:14
    #11
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Olay Farklı İp Adresi üzerinden Oyun Dosyasına saldırıyorlar,Yani Firewall aldım 500 lira verdim fakat o bu saldırıyı engellemiyor, Çünkü Saldırdıgı Oyun Dosyasının Portları dışarıya açık olmak zorunda,Oyuna giriş Portları bunlar
    Eger bu Oyun dosyası farklı bir ipde barındırırsam ipyi bilmedigi için portlara saldıramıyacaktır.
    Firewall fizikselmi yazılımsalmı bilmiyorum ama iyi konfigüre edilirse kurtulabilirsin yani her bir bağlantı için anlık bağlantı kapasitesini veya dosya boyutlarına göre kurallarını yaz.

    Oyundan çok anlamam ama ip değiştirsen bile profesyonel birisi onun ip adresinide bulabilir ki geçelim bunları ben denemek istiyorum dersen hyper-v kur dene özelden skype gönder bakalım beraber.
  • 28-06-2013, 23:30:41
    #12
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firewall fizikselmi yazılımsalmı bilmiyorum ama iyi konfigüre edilirse kurtulabilirsin yani her bir bağlantı için anlık bağlantı kapasitesini veya dosya boyutlarına göre kurallarını yaz.

    Oyundan çok anlamam ama ip değiştirsen bile profesyonel birisi onun ip adresinide bulabilir ki geçelim bunları ben denemek istiyorum dersen hyper-v kur dene özelden skype gönder bakalım beraber.
    Ücretsizmiydi bu acaba ?
  • 28-06-2013, 23:36:48
    #13
    Kullandığın sürümü tam olarak bilmiyorum ama hyper-v yi aktif etmek ücretsiz.
    Sanal makina olarak ne kullanacaksın linux kuracaksan ücretsiz ama server 2008 kurmak istiyorum dersen kurup 180 gün ücretsiz kullanabilirsin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:48 -->-> Daha önceki mesaj 23:34:09 --

    Bu makale sana yardımcı olabilir;

    http://www.mhakancan.com/microsoft-w...nin-yapilmasi/
  • 29-06-2013, 00:13:42
    #14
    Az Önce Firewall ayarları yaparken , Nasıl yaptıysak herkesi tehdit olarak görücek bir seviyeye getirmişiz ve sunucudan çıktık daha kimse giremiyor ne biz ne başkaları , Başımıza gelmeyen kalmadı
  • 29-06-2013, 00:25:37
    #15
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az Önce Firewall ayarları yaparken , Nasıl yaptıysak herkesi tehdit olarak görücek bir seviyeye getirmişiz ve sunucudan çıktık daha kimse giremiyor ne biz ne başkaları , Başımıza gelmeyen kalmadı
    Tecrübe böyle ediniliyor

    KVM/ILO gibi birşey yokmu sunucuda.
  • 29-06-2013, 00:34:37
    #16
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübe böyle ediniliyor

    KVM/ILO gibi birşey yokmu sunucuda.
    KVM Vardı
  • 29-06-2013, 00:41:11
    #17
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KVM Vardı
    Firewall sunucunun önündeyse kvm ıp blogu firewall arkasında değilse girebilirsin sanırım.
  • 29-06-2013, 00:43:18
    #18
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firewall sunucunun önündeyse kvm ıp blogu firewall arkasında değilse girebilirsin sanırım.
    Anlamadım nasıl ? Zaten giremiyorum farklı ne yapacamda girecem