Az Önce Firewall ayarları yaparken , Nasıl yaptıysak herkesi tehdit olarak görücek bir seviyeye getirmişiz ve sunucudan çıktık daha kimse giremiyor ne biz ne başkaları , Başımıza gelmeyen kalmadı