Az Önce Firewall ayarları yaparken , Nasıl yaptıysak herkesi tehdit olarak görücek bir seviyeye getirmişiz ve sunucudan çıktık daha kimse giremiyor ne biz ne başkaları , Başımıza gelmeyen kalmadı
Tecrübe böyle ediniliyor
KVM/ILO gibi birşey yokmu sunucuda.