Kullandığın sürümü tam olarak bilmiyorum ama hyper-v yi aktif etmek ücretsiz.
Sanal makina olarak ne kullanacaksın linux kuracaksan ücretsiz ama server 2008 kurmak istiyorum dersen kurup 180 gün ücretsiz kullanabilirsin.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:48 -->-> Daha önceki mesaj 23:34:09 --

Bu makale sana yardımcı olabilir;

http://www.mhakancan.com/microsoft-w...nin-yapilmasi/