EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilginiz olmadan fikriniz olmasın. Sanallaştırma sadece vmware ile yapılmaz.

Konu sahibi arkadaş;
Server 2008 hyper-v ile sanal makinalar oluşturabilirsiniz.
vmware workstation ile de yapabilirsiniz.
oracle virtualbox lada yapabilirsiniz.
Hocam Ben Saldırı aldıgımdan sunucumu farklı ipdeki açtıgım vdsye geçirecegim.
Bu Programlardan hangisi daha basit ve işimi görür acaba ? Ve Ücretsizlermi ?