Bilginiz olmadan fikriniz olmasın. Sanallaştırma sadece vmware ile yapılmaz.
Konu sahibi arkadaş;
Server 2008 hyper-v ile sanal makinalar oluşturabilirsiniz.
vmware workstation ile de yapabilirsiniz.
oracle virtualbox lada yapabilirsiniz.
Bunlardan benimde haberim var ancak dedicated sunucuya esxi kurup sanallaştırma yapmak varken evdeki bilgisayarınızı sanallaştırır gibi bu programları kullanacaksanız bence fikrim olmasa daha iyi.