Bunlardan benimde haberim var ancak dedicated sunucuya esxi kurup sanallaştırma yapmak varken evdeki bilgisayarınızı sanallaştırır gibi bu programları kullanacaksanız bence fikrim olmasa daha iyi.
Hyper-v yi kimlerin kullandığını bir araştır istersen google dan arama yapıp ahkam kesme.
Bilmemek değil öğrenmemek ayıp hadi güzel kardeşim.