• 29-12-2023, 01:43:37
    #19
    Daha geçen aya kadar wmware ile neredeyse tüm serverlarda limit aşılıyordu. Yeni yeni algılama yöntemi bulundu ama yinede aşanlar olduğunu duydum.

    İp'yi bir şekilde aşarsınız , pc limittede wmware ile çözülür ama dönem dönem piyasadaki en kalabalık serverları açan , piyasadaki en eski sro editörlerden biri olarak benim hoşuma giden bir durum değil. Oyunda piyasa diye bir şey kalmıyor içinden geçiliyor.
  • 29-12-2023, 01:45:44
    #20
    hocam ip limiti zaten aşmıyorum ip limit 6 pc limit 3 benim 3 daha açma hakkım var ama o 3 taneyi pc limitten açamıyorum sanal makinada ise oyun sanal makinayı tanıyor bir çözüm bulamadım
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçen aya kadar wmware ile neredeyse tüm serverlarda limit aşılıyordu. Yeni yeni algılama yöntemi bulundu ama yinede aşanlar olduğunu duydum.

    İp'yi bir şekilde aşarsınız , pc limittede wmware ile çözülür ama dönem dönem piyasadaki en kalabalık serverları açan , piyasadaki en eski sro editörlerden biri olarak benim hoşuma giden bir durum değil. Oyunda piyasa diye bir şey kalmıyor içinden geçiliyor.
  • 29-12-2023, 01:53:32
    #21
    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir içerik üreticisiyim: ne ticaretini yapıyorum ne de daha fazlasına hakimim. İster Hwid Bypass isterseniz de doğrudan Proxy kullanın: sonuç yine aynı. Denemesi bedava nihayetinde sunucu bana ait değil. Deneyip sonucu yazın bizde öğrenmiş olalım Background çalışmasında yer aldım yazılımcı değilim ve daha fazlasına hakim değilim ama duvarı aşabilirseniz zengin olursunuz Elbette konu sahibi değerli arkadaş Sailor ve Knidos gibi gelişmiş bir alt yapıyı tercih eden şirketlerin serverlerinde oynamıyorsa; aksi takdirde yeni açılmış bir serverde delmek kolay olacaktır. Sevgiler.
    Oyunu oynamadığınızı düşünüyorum hocam şayet oynuyor olsaydınız limit bypass ederek asla zengin olunamayacağını biliyor olurdunuz keza insanların trsro serverlarında limit bypass etmeyi tercih etmemesinin sebebi maliyet/ getiri oranının çok düşük olması. Örneğin 4 parti charınız olduğunu varsayın 32 adet karakter eder 1 karakterin botlayarak aylık getireceği para 100tl en iyi şartlarda , bu charın ayda 100 tl kazanması için harcamanız gereken süre yaklaşık 1,5 ay ve 2 adet premium + proxy vb masraflar. Hadi deyin ki 1 char 200 tl kazandırsın 6400 tl. Bunun yerine insanlar 2 char ile stallarda reverse satarak , item alıp satarak-eski serverlar için geçerli akademi kasarak- daha fazlasını kazanıyorlar.
  • 29-12-2023, 01:55:53
    #22
    oyundan para kazanmıyorum hocam daha hızlı bir şekilde kendimi geliştirmek amacım çünkü insanlar bu şekilde yaparak 4 5 günde charlarını diziyorlar biz 1 2 ayda zor diziyoruz
    xidecn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu oynamadığınızı düşünüyorum hocam şayet oynuyor olsaydınız limit bypass ederek asla zengin olunamayacağını biliyor olurdunuz keza insanların trsro serverlarında limit bypass etmeyi tercih etmemesinin sebebi maliyet/ getiri oranının çok düşük olması. Örneğin 4 parti charınız olduğunu varsayın 32 adet karakter eder 1 karakterin botlayarak aylık getireceği para 100tl en iyi şartlarda , bu charın ayda 100 tl kazanması için harcamanız gereken süre yaklaşık 1,5 ay ve 2 adet premium + proxy vb masraflar. Hadi deyin ki 1 char 200 tl kazandırsın 6400 tl. Bunun yerine insanlar 2 char ile stallarda reverse satarak , item alıp satarak-eski serverlar için geçerli akademi kasarak- daha fazlasını kazanıyorlar.
  • 29-12-2023, 02:02:34
    #23
    xidecn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu oynamadığınızı düşünüyorum hocam şayet oynuyor olsaydınız limit bypass ederek asla zengin olunamayacağını biliyor olurdunuz keza insanların trsro serverlarında limit bypass etmeyi tercih etmemesinin sebebi maliyet/ getiri oranının çok düşük olması. Örneğin 4 parti charınız olduğunu varsayın 32 adet karakter eder 1 karakterin botlayarak aylık getireceği para 100tl en iyi şartlarda , bu charın ayda 100 tl kazanması için harcamanız gereken süre yaklaşık 1,5 ay ve 2 adet premium + proxy vb masraflar. Hadi deyin ki 1 char 200 tl kazandırsın 6400 tl. Bunun yerine insanlar 2 char ile stallarda reverse satarak , item alıp satarak-eski serverlar için geçerli akademi kasarak- daha fazlasını kazanıyorlar.

    Oyunu oynamadığım doğrudur hocam: bizler sadece PR çalışırız istenileni üretiriz. Bahsettiğiniz sistem ile hayatını idare ettiren arkadaşlar bulunuyor. Şu anda sunucu içerisine extra karakter yüklemesi yapılamıyor: takip ediliyor, tespit ediliyor ve banlanıyor. Bu sistemi keşfettiyseniz veya denemek istiyorsanız, birkaç oyun grubuna yazın sonuca bakın. İnsanların size ne gibi paralar teklif edeceğini kendiniz görün.

    En yakın çalışmasını yaptığım server Knidos için konuşacak olursam: bir moon 9dg item için 15k fiyat çekiyorlar. Sizin yukarıda bahsettiğiniz tutarlara bakın adamın sadece bir itemden elde ettiği gelire bakın. 1B gold 2.000 TL'den satılıyor. Sun drop en son kapalıydı şu an bilemiyorum. 8li parti oyuna sokan adam 3 moon part düşürüp zaten köşeyi döndü. Üstelik bunlardan bir tanesi weapon ise oyun başlarında 30-35k'dan satıldı. Ben diğer privateleri bilmem ancak Sailor-Knidos'ta test bedava.

    Şimdi sizin yukarıda örnek olarak verdiğiniz tutarlarla Knidos gibi bir serverdeki piyasa farkını görebiliyor musunuz? Bu gibi serverler, gerek oyuncular gerekse de proxyciler tarafından keşfediliyor. Birkaç ay çalışıp alacağını alıp gidiyorlar. Şu an gündem Knidos yarın ne olur bilemiyorum ancak Knidos Silkroad Online tarihinde ilk kez bunun önlemini almayı başardı. Ne kadar sürer ne kadar kalıcı olur bilemiyorum, iş gelirse göreceğiz gelmezse açıkçası oyuncu değilim takip etmiyorum. Sevgiler.
  • 29-12-2023, 02:17:58
    #24
    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu oynamadığım doğrudur hocam: bizler sadece PR çalışırız istenileni üretiriz. Bahsettiğiniz sistem ile hayatını idare ettiren arkadaşlar bulunuyor. Şu anda sunucu içerisine extra karakter yüklemesi yapılamıyor: takip ediliyor, tespit ediliyor ve banlanıyor. Bu sistemi keşfettiyseniz veya denemek istiyorsanız, birkaç oyun grubuna yazın sonuca bakın. İnsanların size ne gibi paralar teklif edeceğini kendiniz görün.

    En yakın çalışmasını yaptığım server Knidos için konuşacak olursam: bir moon 9dg item için 15k fiyat çekiyorlar. Sizin yukarıda bahsettiğiniz tutarlara bakın adamın sadece bir itemden elde ettiği gelire bakın. 1B gold 2.000 TL'den satılıyor. Sun drop en son kapalıydı şu an bilemiyorum. 8li parti oyuna sokan adam 3 moon part düşürüp zaten köşeyi döndü. Üstelik bunlardan bir tanesi weapon ise oyun başlarında 30-35k'dan satıldı. Ben diğer privateleri bilmem ancak Sailor-Knidos'ta test bedava.

    Şimdi sizin yukarıda örnek olarak verdiğiniz tutarlarla Knidos gibi bir serverdeki piyasa farkını görebiliyor musunuz? Bu gibi serverler, gerek oyuncular gerekse de proxyciler tarafından keşfediliyor. Birkaç ay çalışıp alacağını alıp gidiyorlar. Şu an gündem Knidos yarın ne olur bilemiyorum ancak Knidos Silkroad Online tarihinde ilk kez bunun önlemini almayı başardı. Ne kadar sürer ne kadar kalıcı olur bilemiyorum, iş gelirse göreceğiz gelmezse açıkçası oyuncu değilim takip etmiyorum. Sevgiler.
    Knidos serverında oynadım, hatta bizzat o bahsettiğiniz parçaları alan ekiple beraber (cengiz,sezer,onur,gültekin vs ) 35k ya silah satılmadı, 15k ya da sadece 1 adet parça satıldı. He ayrıca, her 8 li parti 3 tane moon düşürseydi şuan oyunda moon setsiz gezen adam yatalak olurdu. Oyun 1b goldu 4 parti char 1 ayda kasamıyor da hadi diyelim kastı Eksta topladıkları elixir , stone vs de premiumları çıktığınız zaman 4k etmiyor.6400 baya iyimser bir meblağ anlayacağınız. Hadi sizi kırmayayım 10.000 tl olsun Lütfen oyunu oynayan bir tanıdığınıza danışın yazmadan önce ,oyunu oynamıyorum diyip neyi bu kadar zorluyorsunuz gerçekten anlamıyorum. Silkroad gruplarına girin ve knidos serverında proxy ile banlanmadan nasıl char açılacağını buldum , değil binlerce lira,200 liraya liraya satarım deyin ve göreceğiniz muameleyi buraya yazın lütfen
  • 29-12-2023, 16:41:25
    #25
    Arkadaşlar denemeden bilgi sahibi olmadan kafadan sallamayın. Sanal makine ile %99 giriş yapamazsınız. Algılıyor ve engelliyor. Proxy zaten hayal oldu. Limit varsa limit vardır.
  • 27-07-2024, 00:48:49
    #26
    Üyeliği durduruldu
    İP/PC Limit 8 sw ler var oralarda oynayın ama örneğin kervan da kale savaşında yine PC limite takılırsınız