caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir içerik üreticisiyim: ne ticaretini yapıyorum ne de daha fazlasına hakimim. İster Hwid Bypass isterseniz de doğrudan Proxy kullanın: sonuç yine aynı. Denemesi bedava nihayetinde sunucu bana ait değil. Deneyip sonucu yazın bizde öğrenmiş olalım Background çalışmasında yer aldım yazılımcı değilim ve daha fazlasına hakim değilim ama duvarı aşabilirseniz zengin olursunuz Elbette konu sahibi değerli arkadaş Sailor ve Knidos gibi gelişmiş bir alt yapıyı tercih eden şirketlerin serverlerinde oynamıyorsa; aksi takdirde yeni açılmış bir serverde delmek kolay olacaktır. Sevgiler.
Oyunu oynamadığınızı düşünüyorum hocam şayet oynuyor olsaydınız limit bypass ederek asla zengin olunamayacağını biliyor olurdunuz keza insanların trsro serverlarında limit bypass etmeyi tercih etmemesinin sebebi maliyet/ getiri oranının çok düşük olması. Örneğin 4 parti charınız olduğunu varsayın 32 adet karakter eder 1 karakterin botlayarak aylık getireceği para 100tl en iyi şartlarda , bu charın ayda 100 tl kazanması için harcamanız gereken süre yaklaşık 1,5 ay ve 2 adet premium + proxy vb masraflar. Hadi deyin ki 1 char 200 tl kazandırsın 6400 tl. Bunun yerine insanlar 2 char ile stallarda reverse satarak , item alıp satarak-eski serverlar için geçerli akademi kasarak- daha fazlasını kazanıyorlar.