Daha geçen aya kadar wmware ile neredeyse tüm serverlarda limit aşılıyordu. Yeni yeni algılama yöntemi bulundu ama yinede aşanlar olduğunu duydum.

İp'yi bir şekilde aşarsınız , pc limittede wmware ile çözülür ama dönem dönem piyasadaki en kalabalık serverları açan , piyasadaki en eski sro editörlerden biri olarak benim hoşuma giden bir durum değil. Oyunda piyasa diye bir şey kalmıyor içinden geçiliyor.