hocam ip limiti zaten aşmıyorum ip limit 6 pc limit 3 benim 3 daha açma hakkım var ama o 3 taneyi pc limitten açamıyorum sanal makinada ise oyun sanal makinayı tanıyor bir çözüm bulamadım
Daha geçen aya kadar wmware ile neredeyse tüm serverlarda limit aşılıyordu. Yeni yeni algılama yöntemi bulundu ama yinede aşanlar olduğunu duydum.
İp'yi bir şekilde aşarsınız , pc limittede wmware ile çözülür ama dönem dönem piyasadaki en kalabalık serverları açan , piyasadaki en eski sro editörlerden biri olarak benim hoşuma giden bir durum değil. Oyunda piyasa diye bir şey kalmıyor içinden geçiliyor.