hocam ip limiti zaten aşmıyorum ip limit 6 pc limit 3 benim 3 daha açma hakkım var ama o 3 taneyi pc limitten açamıyorum sanal makinada ise oyun sanal makinayı tanıyor bir çözüm bulamadım
kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha geçen aya kadar wmware ile neredeyse tüm serverlarda limit aşılıyordu. Yeni yeni algılama yöntemi bulundu ama yinede aşanlar olduğunu duydum.

İp'yi bir şekilde aşarsınız , pc limittede wmware ile çözülür ama dönem dönem piyasadaki en kalabalık serverları açan , piyasadaki en eski sro editörlerden biri olarak benim hoşuma giden bir durum değil. Oyunda piyasa diye bir şey kalmıyor içinden geçiliyor.