caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyunu oynamadığım doğrudur hocam: bizler sadece PR çalışırız istenileni üretiriz. Bahsettiğiniz sistem ile hayatını idare ettiren arkadaşlar bulunuyor. Şu anda sunucu içerisine extra karakter yüklemesi yapılamıyor: takip ediliyor, tespit ediliyor ve banlanıyor. Bu sistemi keşfettiyseniz veya denemek istiyorsanız, birkaç oyun grubuna yazın sonuca bakın. İnsanların size ne gibi paralar teklif edeceğini kendiniz görün.

En yakın çalışmasını yaptığım server Knidos için konuşacak olursam: bir moon 9dg item için 15k fiyat çekiyorlar. Sizin yukarıda bahsettiğiniz tutarlara bakın adamın sadece bir itemden elde ettiği gelire bakın. 1B gold 2.000 TL'den satılıyor. Sun drop en son kapalıydı şu an bilemiyorum. 8li parti oyuna sokan adam 3 moon part düşürüp zaten köşeyi döndü. Üstelik bunlardan bir tanesi weapon ise oyun başlarında 30-35k'dan satıldı. Ben diğer privateleri bilmem ancak Sailor-Knidos'ta test bedava.

Şimdi sizin yukarıda örnek olarak verdiğiniz tutarlarla Knidos gibi bir serverdeki piyasa farkını görebiliyor musunuz? Bu gibi serverler, gerek oyuncular gerekse de proxyciler tarafından keşfediliyor. Birkaç ay çalışıp alacağını alıp gidiyorlar. Şu an gündem Knidos yarın ne olur bilemiyorum ancak Knidos Silkroad Online tarihinde ilk kez bunun önlemini almayı başardı. Ne kadar sürer ne kadar kalıcı olur bilemiyorum, iş gelirse göreceğiz gelmezse açıkçası oyuncu değilim takip etmiyorum. Sevgiler.
Knidos serverında oynadım, hatta bizzat o bahsettiğiniz parçaları alan ekiple beraber (cengiz,sezer,onur,gültekin vs ) 35k ya silah satılmadı, 15k ya da sadece 1 adet parça satıldı. He ayrıca, her 8 li parti 3 tane moon düşürseydi şuan oyunda moon setsiz gezen adam yatalak olurdu. Oyun 1b goldu 4 parti char 1 ayda kasamıyor da hadi diyelim kastı Eksta topladıkları elixir , stone vs de premiumları çıktığınız zaman 4k etmiyor.6400 baya iyimser bir meblağ anlayacağınız. Hadi sizi kırmayayım 10.000 tl olsun Lütfen oyunu oynayan bir tanıdığınıza danışın yazmadan önce ,oyunu oynamıyorum diyip neyi bu kadar zorluyorsunuz gerçekten anlamıyorum. Silkroad gruplarına girin ve knidos serverında proxy ile banlanmadan nasıl char açılacağını buldum , değil binlerce lira,200 liraya liraya satarım deyin ve göreceğiniz muameleyi buraya yazın lütfen