oyundan para kazanmıyorum hocam daha hızlı bir şekilde kendimi geliştirmek amacım çünkü insanlar bu şekilde yaparak 4 5 günde charlarını diziyorlar biz 1 2 ayda zor diziyoruz
Oyunu oynamadığınızı düşünüyorum hocam şayet oynuyor olsaydınız limit bypass ederek asla zengin olunamayacağını biliyor olurdunuz keza insanların trsro serverlarında limit bypass etmeyi tercih etmemesinin sebebi maliyet/ getiri oranının çok düşük olması. Örneğin 4 parti charınız olduğunu varsayın 32 adet karakter eder 1 karakterin botlayarak aylık getireceği para 100tl en iyi şartlarda , bu charın ayda 100 tl kazanması için harcamanız gereken süre yaklaşık 1,5 ay ve 2 adet premium + proxy vb masraflar. Hadi deyin ki 1 char 200 tl kazandırsın 6400 tl. Bunun yerine insanlar 2 char ile stallarda reverse satarak , item alıp satarak-eski serverlar için geçerli akademi kasarak- daha fazlasını kazanıyorlar.