• 06-07-2015, 18:09:10
    #28
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu emek mi ?
    WSLİK hocam.
  • 06-07-2015, 18:35:42
    #29
    kayıt oldum nick ile indiriyorum
  • 06-07-2015, 18:43:06
    #30
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt oldum nick ile indiriyorum
    tamamdır.gel
  • 06-07-2015, 19:42:14
    #31
    indirelim hemen bayadır oynamıyordum hemen dövmeyin ama
  • 06-07-2015, 19:51:49
    #32
    giriş ekranında takılıp kalıyordu sildim yeniden kurdum şimdi de hata veriyor girebilen var mı?
  • 06-07-2015, 20:00:47
    #33
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giriş ekranında takılıp kalıyordu sildim yeniden kurdum şimdi de hata veriyor girebilen var mı?
    hata ne ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:49 --

    CenGaveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirelim hemen bayadır oynamıyordum hemen dövmeyin ama
    bekleriz gel.
  • 06-07-2015, 20:05:14
    #34
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hata ne ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:49 --



    bekleriz gel.
    o hata gitti şimdi giriş ekranını beklerken oyundan atıyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:14 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:02 --

    yok hacı girilmiyor oyuna
  • 06-07-2015, 20:08:46
    #35
    virüsbulaştı sildim tekrar indiriyorum bi giremedim.
  • 06-07-2015, 20:12:28
    #36
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o hata gitti şimdi giriş ekranını beklerken oyundan atıyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:14 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:02 --

    yok hacı girilmiyor oyuna
    bizde hiçbir sorun yok dostum.Sorunsuz 7-8 kişi girdi.Yazılımsal bir hatan var