hata ne ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:49 --
bekleriz gel.
o hata gitti şimdi giriş ekranını beklerken oyundan atıyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:14 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:02 --
yok hacı girilmiyor oyuna