TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o hata gitti şimdi giriş ekranını beklerken oyundan atıyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:14 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:02 --

yok hacı girilmiyor oyuna
bizde hiçbir sorun yok dostum.Sorunsuz 7-8 kişi girdi.Yazılımsal bir hatan var