• 06-07-2015, 02:27:55
    #19
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılacak arkadaşlar.hepinizi etiketleyeceğim efsunlar kolay gelecek şekilde ayarlıyacam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:21:16 -->-> Daha önceki mesaj 02:20:43 --



    bekleriz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:22:41 -->-> Daha önceki mesaj 02:21:16 --



    70-105 nasıl olur ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:23:15 -->-> Daha önceki mesaj 02:22:41 --


    hocam ileride detaylı değerlendirme yapacağız.
    70-105 iyidir hocam
  • 06-07-2015, 02:36:46
    #20
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70-105 iyidir hocam
    tamam.
  • 06-07-2015, 05:59:39
    #21
    70-105 +
  • 06-07-2015, 16:07:55
    #22
    Server Aktif. www.r10metin2.tk

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:55 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:42 --

    @DenizVarlı
    @Sandikci
    @xanie
    @orcuntuna
    @tolgaksr
    @ekon
    @gercekefsane
    @alpi
    @serhatitap
    @metin2dizayn
    @yasinka
  • 06-07-2015, 16:59:45
    #23
    tamamdır indiriyorum suan

    nick: xanie olacak
  • 06-07-2015, 17:05:39
    #24
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumumuz için metin2 serveri açalımmı , forumumuzda eski metin2 oynayanlar vardır belki.

    @ProSunucum arkadaşa buradan çok teşekkür ederim server için sponsor oldu.

    Sitemiz : www.r10metin2.tk

    @Sandikci @xanie @orcuntuna @TolgaKSR @Ekon @Gercekefsane @Alpi @serhatitap @Metin2Dizayn @yasinka @DenızVARLI
    gm olursam geleyim @ProSunucum;
  • 06-07-2015, 17:50:28
    #25
    Oyuna giriş yapabilseydim bide iyiydi Hackshield ekranı açılıyor 5 saniye sonra oyun açılacaktır diyor hackshield kapanıyor oyun ekranı gelmiyor @ProSunucum;
  • 06-07-2015, 17:57:33
    #26
    DenizVARLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyuna giriş yapabilseydim bide iyiydi Hackshield ekranı açılıyor 5 saniye sonra oyun açılacaktır diyor hackshield kapanıyor oyun ekranı gelmiyor @ProSunucum;
    yönetici olarak çalıştırmayı dene.
  • 06-07-2015, 18:03:30
    #27
    Onursal Üye
    Sunucu emek mi ?