• 08-07-2015, 13:35:58
    #55
    Mecruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunda kimse yok mu beyler
    geliyorum ben şimdi
  • 09-07-2015, 22:01:51
    #56
    sıkıldım 3 saattir varmı kimse görevleri bitirdim görevlerde bi kaç sorun var haberiniz olsun yöneticiler.
  • 09-07-2015, 22:24:42
    #57
    CenGaveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıldım 3 saattir varmı kimse görevleri bitirdim görevlerde bi kaç sorun var haberiniz olsun yöneticiler.
    koskoca yazı yazıyorum görmüyorsun yea
  • 09-07-2015, 22:26:34
    #58
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koskoca yazı yazıyorum görmüyorsun yea
    Hocam durum nasıl serverda online sayısı falan ona göre indirip kuracağım
  • 09-07-2015, 23:35:26
    #59
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durum nasıl serverda online sayısı falan ona göre indirip kuracağım
    3 5 kisi var
  • 09-07-2015, 23:59:52
    #60
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koskoca yazı yazıyorum görmüyorsun yea
    foruma girmek için köy ortasında bıraktım foruma girdikten sonrada misafir geldi pc'yi kapattım ondan görmemişimdir
  • 10-07-2015, 02:48:34
    #61
    CenGaveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    foruma girmek için köy ortasında bıraktım foruma girdikten sonrada misafir geldi pc'yi kapattım ondan görmemişimdir
    oalbilir mantıklı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:48:34 -->-> Daha önceki mesaj 01:03:10 --

    @orcuntuna; ws attık 10-9 aldı. sersem yedik yea
  • 14-07-2015, 22:59:13
    #62
    Benide Etiketlemeyi Unutmayın
  • 16-07-2015, 16:33:33
    #63
    Serverda kimse yok