TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
giriş ekranında takılıp kalıyordu sildim yeniden kurdum şimdi de hata veriyor girebilen var mı?
hata ne ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:49 --

CenGaveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
indirelim hemen bayadır oynamıyordum hemen dövmeyin ama
bekleriz gel.