• 21-12-2012, 00:38:39
    #1


    Malum 21 aralığın kamuoyu nezdinde anlamı Maya takviminin bitişi, kıyamet günü olarak yerleşti.

    Yüzlerce aile için 50 sene önce kıyamet kopmuştu aslında. 20 Aralık gecesi Kıbrıs Türklerine karşı gerçekleştirilen saldırılarda 364 vatandaşımız şehit düşmüştü. Çoğu kişi bilmez bile ama 103 köye saldırıldı, çoluk çocuk demeden o kadar masum insan katledildi.

    Belki Mayalılardan zamanınız olur da hayatını kaybeden o insanlar için bir dua edersiniz diye açayım dedim bu konuyu.

    Mekanları cennet olsun...


    http://www.youtube.com/watch?v=CpAqzJ4GNww
  • 21-12-2012, 00:56:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanlar öldü.

    Ecevit büyük mücadeleler verdi.

    Kıbrıs bir rant merkezine döndü. Kumarhane ve fuhuş merkezi oldu.

    İnsan eti satılıyor orada şimdi fuhuş bataklarında, kumarhanelerde birileri rant sağlıyor.

    Bugün Türkiye'de kıydan köşeden iyi bir yerde bürokrat olan herkesin Kıbrıs'ta arsaları çıkıyor parsel parsel.

    Tamam diyeceksiniz.

    Ama...

    Kıbrıs tam bir gecekondu...

    Afedersiniz dünyada KKTC'yi Türkiye Cumhuriyeti'nden başka tanıyan ülke var mı?

    Bura neden böyle oldu. İnsanlar neden öldü. Kıbrıs'a ne oldu...
  • 21-12-2012, 01:04:36
    #3
    Bunun nedenini Türkiye Cumhuriyeti yetkililerine soracaksınız, bana değil. Keza Kıbrıs'ın bu duruma gelmesinin sebebi onlar. Farklı bir platformda farklı zamanlarda tartışılacak bir konu bu, şimdi ne yeri ne de zamanı..
  • 21-12-2012, 01:11:44
    #4
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun nedenini Türkiye Cumhuriyeti yetkililerine soracaksınız, bana değil. Keza Kıbrıs'ın bu duruma gelmesinin sebebi onlar. Farklı bir platformda farklı zamanlarda tartışılacak bir konu bu, şimdi ne yeri ne de zamanı..
    Şuanda siz orda yaşıyabiliyorsanız bu türkiye sayesindedir. Türkiye el atmasaydı şimdi soyunuzu kurutmuşlardı orda.
  • 21-12-2012, 01:16:47
    #5
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda siz orda yaşıyabiliyorsanız bu türkiye sayesindedir. Türkiye el atmasaydı şimdi soyunuzu kurutmuşlardı orda.
    Arkadaş ne içip geldiniz konuya? Ben aksini iddia mı ettim? Ben zaten Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.

    Kıbrıs'ın bugün kumar ve fuhuş merkezi olmasının sebebi TC'dir dedim.
  • 21-12-2012, 01:20:46
    #6
    Millette şu an ölüm korkusu var. Şehitleri düşünen kaç kişi bulabilirsin şimdi bilemem.
  • 21-12-2012, 01:22:13
    #7
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ne içip geldiniz konuya? Ben aksini iddia mı ettim? Ben zaten Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.

    Kıbrıs'ın bugün kumar ve fuhuş merkezi olmasının sebebi TC'dir dedim.
    Yazında sitemkar bir hava sezdim ondan yazdım. Genel olarak kıbrıs türkleri türkiyeye karşı soguklar türkiyeden rahatsızlar ben buna gıcık oluyorum.
  • 21-12-2012, 01:24:32
    #8
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ne içip geldiniz konuya? Ben aksini iddia mı ettim? Ben zaten Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.

    Kıbrıs'ın bugün kumar ve fuhuş merkezi olmasının sebebi TC'dir dedim.
    Sizi bu düşünceye iten sebepler nelerdir acaba ? Türkiye ne gibi hata(lar) yapmıştır ki Kıbrıs bu duruma düşmüştür ?
  • 21-12-2012, 01:27:21
    #9
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazında sitemkar bir hava sezdim ondan yazdım. Genel olarak kıbrıs türkleri türkiyeye karşı soguklar türkiyeden rahatsızlar ben buna gıcık oluyorum.
    Türkiye'den değil, Türkiye'den gelen tiplerden dolayı rahatsızlar. 6 senedir burada yaşıyorum, başlarda ben de ön yargılı olduklarını, gereksiz bir şekilde eleştirdiklerini düşünürdüm ancak durum öyle değil.

    Bugüne kadar kapılarını kilitlemeyen insanlar Türkiye'den toplu olarak işçi-amele geldikten sonra evlerinin önüne kamera taktırmak zorunda kaldılar. Mersin, Adana gibi illerden inanılmaz derecede cahil, görgüsüz, kaba tabirle abaza insanlar geliyor buraya inşaatlarda çalışmak için. Bunun ne bir denetimi var ne de bir şey.

    Keza, Türkiye Cumhuriyeti burada çalışanların maaşlarını ödüyor, yolları, binaları, okulları, kavşakları, şunları bunları yaptırıyor. Kıbrıs'ın yerel bir sanayisi yok denecek şekilde az, aynı şekilde insanlar çalışabilecek iş bulamıyor. Çünkü Türkiye burada yaşayanları hazır bir şekilde besliyor. Doğal olarak hayatında hiç çalışmamış insanlar her türlü kumara, şuna buna yönelebiliyor.

    Kıbrıs'ın stratejik önemi çok büyüktür, bu nedenle Türkiye buradan vazgeçemiyor. Vazgeçmediği gibi iyi bir şekilde de idare edemiyor. Durum böyle olunca Kıbrıs'ın yerel yönetimi de kendisini idare edemez noktaya gelmiş seneler içerisinde. Yani Kıbrıs bugün bu durumdaysa tekrar söylüyorum sebebi Türkiye. Yönetilememiş, becerememişiz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:27:21 -->-> Daha önceki mesaj 01:26:19 --

    NepenTheS üstteki mesajımda kısaca bahsettim, dediğim gibi Kıbrıs konusu çok uzun bir konu. Türkiye'nin çok büyük hataları var. İlerleyen zamanlarda bunlarla ilgili bir yazı yazarım, bilgilenirsiniz.