İnsanlar öldü.

Ecevit büyük mücadeleler verdi.

Kıbrıs bir rant merkezine döndü. Kumarhane ve fuhuş merkezi oldu.

İnsan eti satılıyor orada şimdi fuhuş bataklarında, kumarhanelerde birileri rant sağlıyor.

Bugün Türkiye'de kıydan köşeden iyi bir yerde bürokrat olan herkesin Kıbrıs'ta arsaları çıkıyor parsel parsel.

Tamam diyeceksiniz.

Ama...

Kıbrıs tam bir gecekondu...

Afedersiniz dünyada KKTC'yi Türkiye Cumhuriyeti'nden başka tanıyan ülke var mı?

Bura neden böyle oldu. İnsanlar neden öldü. Kıbrıs'a ne oldu...