Arkadaş ne içip geldiniz konuya? Ben aksini iddia mı ettim? Ben zaten Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.
Kıbrıs'ın bugün kumar ve fuhuş merkezi olmasının sebebi TC'dir dedim.
Yazında sitemkar bir hava sezdim ondan yazdım. Genel olarak kıbrıs türkleri türkiyeye karşı soguklar türkiyeden rahatsızlar ben buna gıcık oluyorum.