Şuanda siz orda yaşıyabiliyorsanız bu türkiye sayesindedir. Türkiye el atmasaydı şimdi soyunuzu kurutmuşlardı orda.
Arkadaş ne içip geldiniz konuya? Ben aksini iddia mı ettim? Ben zaten Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.
Kıbrıs'ın bugün kumar ve fuhuş merkezi olmasının sebebi TC'dir dedim.