Bunun nedenini Türkiye Cumhuriyeti yetkililerine soracaksınız, bana değil. Keza Kıbrıs'ın bu duruma gelmesinin sebebi onlar. Farklı bir platformda farklı zamanlarda tartışılacak bir konu bu, şimdi ne yeri ne de zamanı..
Şuanda siz orda yaşıyabiliyorsanız bu türkiye sayesindedir. Türkiye el atmasaydı şimdi soyunuzu kurutmuşlardı orda.