Arkadaş ne içip geldiniz konuya? Ben aksini iddia mı ettim? Ben zaten Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.
Kıbrıs'ın bugün kumar ve fuhuş merkezi olmasının sebebi TC'dir dedim.
Sizi bu düşünceye iten sebepler nelerdir acaba ? Türkiye ne gibi hata(lar) yapmıştır ki Kıbrıs bu duruma düşmüştür ?