• 14-11-2012, 14:07:47
    #28
    21 Aralık suni kıyametin tarihiydi. Evangelist toplumların inancıda görede dünyada çok az bölge bu kıyametten sağ çıkacak, tam olarak insanlığın sonu değilde doğanın yenilenmesi gibi birşey. Şuanda bu dediğim yerlerin 3 tanesi Türkiye içinde bulunuyor. Şirince, Denizlide bir bölge ve hatırlayamadığım bir bölge daha. Şuanda buralar sözde turistik ama doluo taşmış durumda. Resmi verilerde her geçen gün 100bin kadar insanın evangelist akımına kapıldığını gösteriyor.

    Evangelistler Hz.İsa'nın gök yüzünden yer yüzüne inip onları alıp cennete götüreceğine inanmayanların (müslümanların, hristiyanların vs) kıyameti doğrudan yaşayacağını inanıyorlar.

    Bu olabilir mi?. Suni olarak elbette olur. Yüzlerce ülke gök yüzünden haç-isa gördü. Teknolojinin adı uzun mesafeli holografik projeksiyon kısaca "Bluebeam - mavi ışık fazı". Bu tarz birşey olabilir ki içlerinden kaçan kadrolu evengelistler Hollywood filmleri ile bu mantığın oturtulacağını kıyametin uzaylı saldırısı ya da büyük depremler şeklinde olacağını açıklayıp "Kaza ile" ölmüşlerdir.


    http://www.youtube.com/watch?v=zcdoi0SwsrM


    http://forum.shiftdelete.net/konu-di...ok-edecek.html
  • 14-11-2012, 15:59:53
    #29
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiyamet bir cuma gunu cuma.namazindan sonra olucak.
    21 aralik cumayami denk geliyor.

    Ekleme: evet cumaya denk geliyormus

    Allah bilir. Olumden korkan yok
    2000 yilinda yilbasinda hatta kiyamet kopacak demislerdi yasiyoruz
    bi kac sene once yine ayni sekilde soylentiler vardi yasiyoruz
    arada benzer seylerde yasanmistir muhtemelen hatirlamiyorum. yani 7de1 sans var salladigin bir tarihin tutmasina.


    Allah bilir herseyi
  • 14-11-2012, 16:03:07
    #30
    Olayı bilmeyenler cahil cahil konuşuyorlar . Böyle bir olay var fakat kıyamet gelmeyecek sadece kıyamet kelimesinin anlamı kadar büyük bir güneş fırtınası kopacak . İlk 2012 girdiğimizde NASA bunun tersini idda etmişti ama şuan böyle bir olay olacağı hakkında bilimsel kesinlikler var ama şuanki son durumu bilmiyorum en son yazın okumuştum
  • 14-11-2012, 16:14:01
    #31
    ne deccal geldi ne Mehdi A.S. geldi ne İsa A.S. indi ne yecüc mecüc kavmi geldi nede kabe yıkılıp kıble Mescidi Aksa oldu kıyamet alametleri bunlar en doğrusunu Allah bilir. Tabii bu yazdıklarıma da 21 aralığı bekleyenlerin inanacağını sanmam müslüman iseler o başka
  • 14-11-2012, 16:29:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Her türlü ölmeyeceğiz mi zaten ?
  • 14-11-2012, 16:37:12
    #33
    Açıkca konuşayım arkadaş ben inanıyorum.

    Ölümden korkum yok,heleki kıyameti gerçekten bekliyorum gibi birşey.

    Allah bilir.
  • 14-11-2012, 20:42:33
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyametin daha küçük alametleri görülmeye başlansada büyük alametleri görülmemekte. Daha güneş batıdan doğacak, Hz İsa gökten inecek. Deccal gelecek. Hz mehdi gelerek dini toparlayacak. İnsanlar hayvani yaşam sürecek. Ve bir Allah diyen kalmıyacak. Bir Allah diyen kaldığı sürece kıyamet kopmayacak. Hayvani yaşamdan kasıt şudur; insanlar artık sokakta çiftleşecek. Öyle bir hal olacak bu normal gelecek. Hatta deniliyor ki birileri sokakta çiftleşse ve de birisi gelip şu duvarın arkadasında çiftleşseniz olmaz mıydı dese Hz. Ebu Bekir Sıddik derecesine ulaşırmış. Yani bu tür batıl şeylere inanmamak lazım. Bir çok hadis-i şerif ve ayetler varken inanmak doğru olmaz.
    Yanlış anlamayalım ama cogu ***** filmlerde sokakta yapılıyor bu işler fakat tabi bu dış taraflarda , yerli dizi olarak da sokakta sevişme vesayre vesayre , Haşa Allah'a karşı değiliz
  • 14-11-2012, 21:06:41
    #35
    Cricket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayalım ama cogu ***** filmlerde sokakta yapılıyor bu işler fakat tabi bu dış taraflarda , yerli dizi olarak da sokakta sevişme vesayre vesayre , Haşa Allah'a karşı değiliz
    Evlilik programlarını da bunlara örnek gösterebiliriz
  • 14-11-2012, 21:22:33
    #36
    Birazdan Bir Açıklama Yapacağım Bu Konu Hakkında En Doğru Bilgiyi Sizlere Sunacağım.

    Burayı Editlerim...

    Edit:

    Arkadaşlar.....

    Kuran-ı Kerim de Açıkça "Biz Evreni Genişletiyoruz" Diye Buyurulmuştur...

    Buradan Anlayacağımız Evren de Yalnız Olmadığımız.. Düşünelim Yalnız Değilsek Evren Ne Diye Büyüyor... ? Demekki Dünya Dışı Varlıklar Mevcut... Uzaylılar Var Demiyorum...

    İnsanlar Bazen Cinlerin Boyutuna Geçebiliyor. Cinler de İnsanların Boyutuna Geçebiliyor...

    Buradan Anlaşılan Boyuttan Boyuta Geçmektir..

    Mesela Astral Seyahat Hakkında Bilgisi Olanlar Bilir.. Uyku Esnasında Ruhun Bedenden Ayrılıp Farklı Yerleri Gezip Gelmesidir..

    Paralel Evrenler Vardır... Paralel Evrenler de Yaşayan Canlılar da Vardır..

    Bunun En Açık Belirtisi Cinlerdir... Kuran da Var Oldukları Açıkca Rahman Suresinde Bildirilmiştir "Biz Cannı (cini) de Yalın Bir Ateşten Yarattık" diye...

    Cinler Bizim Boyutumuza Zaman Zaman Gelirler.. Yani Boyuttan Boyuta Geçerler...

    Paralel Evrenler de Bu Şekildedir..

    Belki 21 Aralık da Dünyanın Bulunduğu Paralel Evren Hariç Diğer Paralel Evrenler de Patlama Meydana Gelecek Yok Olmalar Olacaktır.

    Belki Güneşte Yaşanan Patlamalar Paralel Evrenlerde Duyulabiliyorsa O Evrenlerde Meydana Gelen Gürültüler, Sesler de Bizim Dünyamızda Duyulabilir.

    Allah (cc) Kıyametin Ne Zaman Kopacağını Peygamber Efendimize Bile Söylememiştir. Kıyametin Kopacağını Yalnızca Allah Bilir...

    Kıyametin Küçük Alametleri Hepsi Çıkmıştır.

    (Ahlaksızlık ve fuhuş açık olmadan komşular kötüleşmeden hainler emin, eminler hain sayılmadan, akrabalık arasında soğukluk olmadan kıyamet kopmaz.) [İ. Ahmed]

    (Zamanda yakınlık olmadıkça, bir yıl bir ay gibi, bir ay bir hafta gibi, bir hafta bir gün, bir gün bir saat gibi kısa gelmedikçe kıyamet kopmaz.) [Tirmizi]

    (Deprem, fitne, katillik artmadıkça, kıyamet kopmaz.) [Buhari]

    Bu Küçük Alametlerden Biraz Alıntıdır. Bunların Hepsi Çıkmıştır...

    Kıyametin Küçük Alametleri Çıktıktan Sonra Büyük Alametleri Peş Peşe Kısa Sürelerde Çıkacaktır...

    İlk Başta Bütün Yeryüzünü Duman Kaplayacaktır. Daha Sonrada Deccal, Sonra Hz. İsa Gökten İnecek. Hz. İsa ile Mehdi A.S Yer Yüzünde Birleştikten Sonra Deccali Öldürecektir. Yecüc Mecüc, Dabbetül Arz Derken Güneş Battığı Yerden Doğacaktır.. Güneş Battığı Yerden Doğunca da Tüm Edilen Dualar Kabul Olmayacaktır. Yani İş İşten Geçmiş Olacaktır.

    .....


    ..................



    ....

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:22:33 -->-> Daha önceki mesaj 21:11:36 --

    Yaptığım Açıklamayı Göz Ardı Etmeyiniz.

    ....