• 24-10-2012, 14:15:55
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Valla senelerdir hayalim. Yine başvurdum. Belki yaş büyük diye sıkıntı olur ama hayırlısı bakalım
  • 24-10-2012, 14:34:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla senelerdir hayalim. Yine başvurdum. Belki yaş büyük diye sıkıntı olur ama hayırlısı bakalım
    50-55 yaşındaki adamlara çıktığını gördüm bazı forumlarda.
  • 24-10-2012, 14:37:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50-55 yaşındaki adamlara çıktığını gördüm bazı forumlarda.
    Yani benim bile babam yaşında adamlar Amerika`ya gidiyor ben gidemedim birader. Hayırlısı ya olmadı gezmeye gidicem zaten.
  • 24-10-2012, 14:54:07
    #22
    Üyeliği durduruldu
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani benim bile babam yaşında adamlar Amerika`ya gidiyor ben gidemedim birader. Hayırlısı ya olmadı gezmeye gidicem zaten.
    Dualarım seninle ustam. (Ben başvuruda fotoğraf kısmında pek net olmayan ve arkaplan beyaz olması gerekirken mavi olan bir vesikalık fotoğraf yükledim. Hiç şansım yok gibi. O yüzden bizden birilerine çıksın bari )
  • 24-10-2012, 15:10:05
    #23
    Bu kabul olunca noluyo türkiye vatandaşlığından çıkıp amerikan mı oluyoz
  • 24-10-2012, 15:24:59
    #24
    Hayır.amerika da ikamet etme ve çalışma hakkı kazanıyorsunuz.5 yıl kesintisiz ikamet edenler ileride genel durumlarına göre vatandaşlık hakkı kazanabiliyor.greencard kazandıktan sonra amerikada ikamet şart.yeterli süre orada kalinmaz ise greencard iptal edilir.
  • 24-10-2012, 19:29:17
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dualarım seninle ustam. (Ben başvuruda fotoğraf kısmında pek net olmayan ve arkaplan beyaz olması gerekirken mavi olan bir vesikalık fotoğraf yükledim. Hiç şansım yok gibi. O yüzden bizden birilerine çıksın bari )
    Green card için özel fotoğraf formatı var. O formatta değilse zaten başvuru geçersiz sayılıyor.

    Bu yüzden green card başvurusu yapan ve danışmanlık ücreti alan firmalar. Yüzbinlerce başvuru geçersiz sayılıyor bilinmeyen kıstaslardan dolayı.
  • 24-10-2012, 19:33:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Green card için özel fotoğraf formatı var. O formatta değilse zaten başvuru geçersiz sayılıyor.

    Bu yüzden green card başvurusu yapan ve danışmanlık ücreti alan firmalar. Yüzbinlerce başvuru geçersiz sayılıyor bilinmeyen kıstaslardan dolayı.
    O zaman gitti bizim başvuruda.. Neymiş ki bunun formatı?
  • 24-10-2012, 21:08:54
    #27
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman gitti bizim başvuruda.. Neymiş ki bunun formatı?

    Boyle bir sey..