Green card için özel fotoğraf formatı var. O formatta değilse zaten başvuru geçersiz sayılıyor.
Bu yüzden green card başvurusu yapan ve danışmanlık ücreti alan firmalar. Yüzbinlerce başvuru geçersiz sayılıyor bilinmeyen kıstaslardan dolayı.
O zaman gitti bizim başvuruda.. Neymiş ki bunun formatı?