RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla senelerdir hayalim. Yine başvurdum. Belki yaş büyük diye sıkıntı olur ama hayırlısı bakalım
50-55 yaşındaki adamlara çıktığını gördüm bazı forumlarda.