RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani benim bile babam yaşında adamlar Amerika`ya gidiyor ben gidemedim birader. Hayırlısı ya olmadı gezmeye gidicem zaten.
Dualarım seninle ustam. (Ben başvuruda fotoğraf kısmında pek net olmayan ve arkaplan beyaz olması gerekirken mavi olan bir vesikalık fotoğraf yükledim. Hiç şansım yok gibi. O yüzden bizden birilerine çıksın bari )