BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50-55 yaşındaki adamlara çıktığını gördüm bazı forumlarda.
Yani benim bile babam yaşında adamlar Amerika`ya gidiyor ben gidemedim birader. Hayırlısı ya olmadı gezmeye gidicem zaten.