Hayır.amerika da ikamet etme ve çalışma hakkı kazanıyorsunuz.5 yıl kesintisiz ikamet edenler ileride genel durumlarına göre vatandaşlık hakkı kazanabiliyor.greencard kazandıktan sonra amerikada ikamet şart.yeterli süre orada kalinmaz ise greencard iptal edilir.