• 25-10-2012, 00:16:49
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Başvuran arkadaşlara bol şanslar, GC hakkında sorusu olan arkadaşlara detaylı açıklama yapabilirim.
  • 25-10-2012, 01:28:52
    #29
    20. E-DV PROGRAMINA BAġVURABĠLMEK ĠÇĠN BĠR ALT YAġ SINIRI VAR MIDIR?
    Kuraya katılım için bir alt yaĢ sınırı yoktur ancak kuranın lise mezunu olma veya iĢ tecrübesi Ģartları 18 yaĢının altındaki birçok kiĢinin otomatik olarak elenmesine sebep olacaktır
  • 25-10-2012, 10:14:05
    #30
    Vocational School meslek lisesi değil Vocational School meslek yüksek okulu demek yani iki yıllıklar bunu işaretlesin. üniversite olanı işaretlerseniz o lisans diploması dikkat
  • 16-11-2013, 14:17:44
    #31
    yine kaçırdım başvuruları sanırım :S
  • 16-11-2013, 14:30:54
    #32
    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine kaçırdım başvuruları sanırım :S
    Sanırım Pek bir şey kaybetmedim, 3 senedir başvuruyorum bu sene de başvurdum, hiç umutlu değilim
  • 16-11-2013, 15:08:49
    #33
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Pek bir şey kaybetmedim, 3 senedir başvuruyorum bu sene de başvurdum, hiç umutlu değilim
    umutların nicesi yirmidört karat, morel bozmak yok çevremde gözlemlediğim kadarıyal hep umudunu kaybetmiş bu senede çıkmaz diyenlere çıkıyor.
  • 16-11-2013, 15:12:37
    #34
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umutların nicesi yirmidört karat, morel bozmak yok çevremde gözlemlediğim kadarıyal hep umudunu kaybetmiş bu senede çıkmaz diyenlere çıkıyor.
    Hadi inşallah Bu sene okul da bitiyor , tam zamanı yani
  • 16-11-2013, 17:27:04
    #35
    Bu sene 3. sefer başvurdum bende bakalım bu senede olmazsa yaacak birşey yok
  • 16-11-2013, 17:32:15
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Ben başvurmadım, öylesine başvurmuştum geçen sene. Bu yıl da fotoğraf çektirmeye üşendim. Zaten çıksa da gidecek durum yok şu an. Öyle gözüküyor.