• 13-10-2012, 08:16:58
    #19
    Aylık gezmene bağlı olarak değilir yakıt km de 0.2 yakan araç 100km en fazla yakıt ve bakım gideri toplamda 100-150 TL olur.
  • 13-10-2012, 15:46:21
    #20
    Bende araba bakıyorum aynı fiyat aralığında (kredi kısmı kolay iş). Çevremdekiler 1,3 multijet motorlu araçları öneriyorlar.
  • 13-10-2012, 18:20:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    acemilik varsa alma hocam tabii. benim araç focus 09 model. aracı vursan allah korusun, masrafı büyük, parçaları pahalı. ama bir palio tarzı alsan ucuz parçaları. yan saniyisi falan da var. fordun da varda fiatın yan sanayisi bile kaliteli
  • 13-10-2012, 23:38:50
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendimden örnek vereyim.

    20.000 lira kredi çektim, 3 yıl ödemeli.

    Ayda 750 kredi

    200 lpg (1.2 motor)

    Ayda 15 lira vergi (yıllık 180 lira)

    Yıllık 240 sigorta

    İki yılda bir 200 muayene

    Kış geliyor kışlık bakım 200 lira, bir çift kışlık lastik 250 lira. (Kışlık lastiği bir kere aldın mı epey bir süre götürür)

    Ayrıca her 10 bin kmde yağ bakımı, her 70 binde triger kayış değişimi var. Trigger değişimi ortalama 250 lira tutuyor.

    Ekstra hesap edilmeyen sıkıntılar çıkarabiliyor, örneğin benim aracın ön düzeninde sıkıntı var kulağına 100 lira kaçmış. Kışlık bakımla birlikte yaptıracağım.
  • 14-10-2012, 00:25:11
    #23
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acemilik varsa alma hocam tabii. benim araç focus 09 model. aracı vursan allah korusun, masrafı büyük, parçaları pahalı. ama bir palio tarzı alsan ucuz parçaları. yan saniyisi falan da var. fordun da varda fiatın yan sanayisi bile kaliteli
    Bizde de 2010 model focus var bu tarz araçları aldığınız zaman kaskosunu da yaptırıyursunuz haliyle çarpsanız bile tamamını kasko karşılıyor Bende ehliyetimi geçen yaz aldım babam öyle diyordu çarparsan çarp kasko ödicek diyordu
  • 14-10-2012, 00:28:42
    #24
    Üyeliği durduruldu
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde de 2010 model focus var bu tarz araçları aldığınız zaman kaskosunu da yaptırıyursunuz haliyle çarpsanız bile tamamını kasko karşılıyor Bende ehliyetimi geçen yaz aldım babam öyle diyordu çarparsan çarp kasko ödicek diyordu
    güle güle kullanın. gereksiz yere kaskoyu da bozmamanızı öneririm hocam. küçük tutarlarla kaskoyu bozmayın. yüksek meblalar olur, o zaman kaskodan yaptırmanızı öneririm. Ayrıca kaskonuz hangisi bilmiyorum ama bu konuda koç allianzı öneririm.
  • 14-10-2012, 00:32:52
    #25
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güle güle kullanın. gereksiz yere kaskoyu da bozmamanızı öneririm hocam. küçük tutarlarla kaskoyu bozmayın. yüksek meblalar olur, o zaman kaskodan yaptırmanızı öneririm. Ayrıca kaskonuz hangisi bilmiyorum ama bu konuda koç allianzı öneririm.
    Teşekkürler hocam, Allaha şükür şuana kadar öyle birşey olmadı alıştık artık kullanmaya Aracı Koç'tan aldığımız için de kasko da Koç Allianz'dır büyük ihtimal
  • 14-10-2012, 00:48:23
    #26
    aylık kasko 200 tl
    6 aylık vergi 482 tl
    yıllık sigorta 318 tl

    her 10bin bakımda servis masrafı en az 500 tl

    yakıt ayrı cabası.
  • 14-10-2012, 00:52:03
    #27
    aylık 700 tl benzin
    yıllık 1200 tl kasko
    yıllık 600 tl vergi
    her 15 binde bakım 500 tl
    incik boncuk 150