acemilik varsa alma hocam tabii. benim araç focus 09 model. aracı vursan allah korusun, masrafı büyük, parçaları pahalı. ama bir palio tarzı alsan ucuz parçaları. yan saniyisi falan da var. fordun da varda fiatın yan sanayisi bile kaliteli
Bizde de 2010 model focus var bu tarz araçları aldığınız zaman kaskosunu da yaptırıyursunuz haliyle çarpsanız bile tamamını kasko karşılıyor

Bende ehliyetimi geçen yaz aldım babam öyle diyordu çarparsan çarp kasko ödicek diyordu