Araba almak ve aylık giderleri hakkında
26
●4.315
- 12-10-2012, 22:06:34Üyeliği durdurulduKredi çekip aldım zamanında. 26 bin tl çektim, aylık 695 tl oduyorum. arabanın masrafı oluyor mu? vergisiydi şuyuydu buyuydu derken gidiyor. dizel araç, şehir dışında üzmüyor. şehir içide normal.
- 12-10-2012, 22:20:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim palio 1.3 mjet 22 kuruş yakıyor şehir içi. Malesef araç az yaksada mazot pahalıkorkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2012, 01:06:02Üyeliği durduruldudeLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapayım bu parayı diye sormamışki arkadaş.Arkadaşın yaşıda olgun(olmalı) ki araba almayı düşünüyor. - 13-10-2012, 02:25:35Bahsettiğim para aileme de iyi katkılarım olduktan sonra cebime kalan para, zaten birinci önceliğimde aracı ailemin de kullanabilmesi.deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş değiştirmeme konusunda kendime güvensem kotayı yükselticem ben de ama ilk arabam olacağı için acemiliğimi de atmak adına cesaret edemiyorum.MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlara da bakıyorum o fiyata çok temiz bayağı buldum ama çok yakıyo diyenler oldu.VolkanKucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-10-2012, 02:31:52araç her zaman masraf demek ne yazıkki 20 kuruş yakan araç zor bulursun. benzinli 1.6 bir araç en az 8 litre benzin yakar lpg'de ise aynı şartlarda 10 litre lpg yakar. artı araç benzinle çalışacağından 1-2 km benzin yakacaksın. lpg 2.60 şuan hesapla en kötü 25 kuruş yakacaktır araban. teker desen bitikse 500-600 tl 4 teker - peryodik bakım ağır bakım terken aracı aldıktan sonra 2000 tl kesin harcarsın. er ol hür ol