• 12-10-2012, 18:06:40
    #10
    o fiyata fiat palio 1.3 multijet öneririm mobillet kadar yakar km de 15 kruş yada 20 kruş civarı.abs hidrolik dreksiyon parçası ucuz klimalı.camlar otomatik
  • 12-10-2012, 20:23:29
    #11
    Öneriler için teşekkürler araştırmaya başladım bakalım.
  • 12-10-2012, 20:55:26
    #12
    Aradığın araç 98-2000 civarı Honda Civic
  • 12-10-2012, 22:06:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kredi çekip aldım zamanında. 26 bin tl çektim, aylık 695 tl oduyorum. arabanın masrafı oluyor mu? vergisiydi şuyuydu buyuydu derken gidiyor. dizel araç, şehir dışında üzmüyor. şehir içide normal.
  • 12-10-2012, 22:20:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o fiyata fiat palio 1.3 multijet öneririm mobillet kadar yakar km de 15 kruş yada 20 kruş civarı.abs hidrolik dreksiyon parçası ucuz klimalı.camlar otomatik
    Benim palio 1.3 mjet 22 kuruş yakıyor şehir içi. Malesef araç az yaksada mazot pahalı
  • 12-10-2012, 23:51:01
    #15
    Bence bu araba parasını, anne ve babanı iyi ve güzel günler görmesi için harca. Boş ver arabayı...
  • 13-10-2012, 01:06:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu araba parasını, anne ve babanı iyi ve güzel günler görmesi için harca. Boş ver arabayı...

    Ne yapayım bu parayı diye sormamışki arkadaş.Arkadaşın yaşıda olgun(olmalı) ki araba almayı düşünüyor.
  • 13-10-2012, 02:25:35
    #17
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu araba parasını, anne ve babanı iyi ve güzel günler görmesi için harca. Boş ver arabayı...
    Bahsettiğim para aileme de iyi katkılarım olduktan sonra cebime kalan para, zaten birinci önceliğimde aracı ailemin de kullanabilmesi.

    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi çekip aldım zamanında. 26 bin tl çektim, aylık 695 tl oduyorum. arabanın masrafı oluyor mu? vergisiydi şuyuydu buyuydu derken gidiyor. dizel araç, şehir dışında üzmüyor. şehir içide normal.
    İş değiştirmeme konusunda kendime güvensem kotayı yükselticem ben de ama ilk arabam olacağı için acemiliğimi de atmak adına cesaret edemiyorum.

    VolkanKucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığın araç 98-2000 civarı Honda Civic
    Onlara da bakıyorum o fiyata çok temiz bayağı buldum ama çok yakıyo diyenler oldu.
  • 13-10-2012, 02:31:52
    #18
    araç her zaman masraf demek ne yazıkki 20 kuruş yakan araç zor bulursun. benzinli 1.6 bir araç en az 8 litre benzin yakar lpg'de ise aynı şartlarda 10 litre lpg yakar. artı araç benzinle çalışacağından 1-2 km benzin yakacaksın. lpg 2.60 şuan hesapla en kötü 25 kuruş yakacaktır araban. teker desen bitikse 500-600 tl 4 teker - peryodik bakım ağır bakım terken aracı aldıktan sonra 2000 tl kesin harcarsın. er ol hür ol