deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu araba parasını, anne ve babanı iyi ve güzel günler görmesi için harca. Boş ver arabayı...

Ne yapayım bu parayı diye sormamışki arkadaş.Arkadaşın yaşıda olgun(olmalı) ki araba almayı düşünüyor.