Kredi çekip aldım zamanında. 26 bin tl çektim, aylık 695 tl oduyorum. arabanın masrafı oluyor mu? vergisiydi şuyuydu buyuydu derken gidiyor. dizel araç, şehir dışında üzmüyor. şehir içide normal.