korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o fiyata fiat palio 1.3 multijet öneririm mobillet kadar yakar km de 15 kruş yada 20 kruş civarı.abs hidrolik dreksiyon parçası ucuz klimalı.camlar otomatik
Benim palio 1.3 mjet 22 kuruş yakıyor şehir içi. Malesef araç az yaksada mazot pahalı