Bence bu araba parasını, anne ve babanı iyi ve güzel günler görmesi için harca. Boş ver arabayı...
Bahsettiğim para aileme de iyi katkılarım olduktan sonra cebime kalan para, zaten birinci önceliğimde aracı ailemin de kullanabilmesi.
Kredi çekip aldım zamanında. 26 bin tl çektim, aylık 695 tl oduyorum. arabanın masrafı oluyor mu? vergisiydi şuyuydu buyuydu derken gidiyor. dizel araç, şehir dışında üzmüyor. şehir içide normal.
İş değiştirmeme konusunda kendime güvensem kotayı yükselticem ben de ama ilk arabam olacağı için acemiliğimi de atmak adına cesaret edemiyorum.
Aradığın araç 98-2000 civarı Honda Civic
Onlara da bakıyorum o fiyata çok temiz bayağı buldum ama çok yakıyo diyenler oldu.