Kendimden örnek vereyim.

20.000 lira kredi çektim, 3 yıl ödemeli.

Ayda 750 kredi

200 lpg (1.2 motor)

Ayda 15 lira vergi (yıllık 180 lira)

Yıllık 240 sigorta

İki yılda bir 200 muayene

Kış geliyor kışlık bakım 200 lira, bir çift kışlık lastik 250 lira. (Kışlık lastiği bir kere aldın mı epey bir süre götürür)

Ayrıca her 10 bin kmde yağ bakımı, her 70 binde triger kayış değişimi var. Trigger değişimi ortalama 250 lira tutuyor.

Ekstra hesap edilmeyen sıkıntılar çıkarabiliyor, örneğin benim aracın ön düzeninde sıkıntı var kulağına 100 lira kaçmış. Kışlık bakımla birlikte yaptıracağım.