acemilik varsa alma hocam tabii. benim araç focus 09 model. aracı vursan allah korusun, masrafı büyük, parçaları pahalı. ama bir palio tarzı alsan ucuz parçaları. yan saniyisi falan da var. fordun da varda fiatın yan sanayisi bile kaliteli