MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güle güle kullanın. gereksiz yere kaskoyu da bozmamanızı öneririm hocam. küçük tutarlarla kaskoyu bozmayın. yüksek meblalar olur, o zaman kaskodan yaptırmanızı öneririm. Ayrıca kaskonuz hangisi bilmiyorum ama bu konuda koç allianzı öneririm.
Teşekkürler hocam, Allaha şükür şuana kadar öyle birşey olmadı alıştık artık kullanmaya Aracı Koç'tan aldığımız için de kasko da Koç Allianz'dır büyük ihtimal