• 02-10-2012, 19:00:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayvan yasasının geri çekilmesi gerekli ses çıktığında hükümetin geri adım atabildiğini gösteriyor. Asgari ücret ile ilgili de insanlar tepkisini gösterirse neden bir çözüm bulunamasın.

    Biz ses çıkaramayacak tepki gösteremeyecek canlıların adına ses çıkardık. Ancak ses çıkarabilen buna rağmen susan canlılar için yapılacak bir şey yok.

    Edit: Ben asgari ücret için bir eyleme katılmadım evet. Peki siz katıldınız mı bir yürüyüş düzenlediniz mi? Ya da insanları protesto etmek için toplamaya çalıştınız mı? Eğer yapmadıysanız ben ve benim gibilerin sizin ilginizi çekmeyen bir şeyi protesto etmesine de ses çıkarmanız garip.
    emin ol oradaki kimse daha önce böyle bir eyleme katılmadılar (asgari ücret)
    açlık sınırını yoksulluk sınırınıda bilmiyorlar büyük ihtimal

    olay burada sen ben o değil, neden neden 700 tl ile geçinmek insana hayvan kadar değer vermemek neden neden.
  • 02-10-2012, 19:02:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin ol oradaki kimse daha önce böyle bir eyleme katılmadılar (asgari ücret)
    açlık sınırını yoksulluk sınırınıda bilmiyorlar büyük ihtimal

    olay burada sen ben o değil, neden neden 700 tl ile geçinmek insana hayvan kadar değer vermemek neden neden.
    Burada tepkiyi bana ya da orada eyleme katılanlara değil, meclise göstereceksiniz. Önceki mesajımda da söylediğim gibi ülkede bu kadar sorun varken sokak hayvanları ile uğraşan TBMM.
  • 02-10-2012, 19:04:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada tepkiyi bana ya da orada eyleme katılanlara değil, meclise göstereceksiniz. Önceki mesajımda da söylediğim gibi ülkede bu kadar sorun varken sokak hayvanları ile uğraşan TBMM.
    daha önemli sorunlar var, hem eylem yapanlar hem meclis için söylenen birşeydir

    işçi ayaklanması kötüdür, tarih bilginiz nedir bilmiyorum ancak bu ayaklanmayı en iyi babanız anlatabilir size, inan çok kötü sonuçları olmuştur, işçiler ayaklanmadan birilerinin hayvanlardan daha çok asgari ücretle çalışanları sevmesi gerekiyor.

    asgari ücret yıllardır taban rakamda, ama bir hayvan yasası çıkmadan eylem oluyor, ah ah
  • 02-10-2012, 19:06:49
    #13
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücret için meydanlara neden çıkmaz bunlar , yüzyılın sorusu
    Hrant dink ölünce hepimiz ermeniyiz dövizlerini taşırken/ filistine özgürlük mitingleri düzenlerken günlük Mehmetciğin şehadetine neden meydana çıkmıyorlarsa ondandır muhtemelen.
  • 02-10-2012, 19:07:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hrant dink ölünce hepimiz ermeniyiz dövizlerini taşırken/ filistine özgürlük mitingleri düzenlerken günlük Mehmetciğin şehadetine neden meydana çıkmıyorlarsa ondandır muhtemelen.
    cevap kısmen bu, tebrik ediyorum, bazı şeylerin farkında olan insanları görmek gerçekten sevindirici.
  • 02-10-2012, 19:12:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önemli sorunlar var, hem eylem yapanlar hem meclis için söylenen birşeydir
    Aynı şeyleri konuşuyoruz. Daha önemli sorunlar var ise TBMM'nin sokak hayvanları ile uğraşması nedir?

    Artık "şu varken buna, bu varken şuna tepki gösteriyorsunuz" gibi klişe cümleleri bırakalım. Sokak hayvanlarının katledilmesi söz konusuydu, Türk halkının çoğunun kabullenemeyeceği bir şeydi tepki gösterildi. Bu ve benzeri tepkiyi kim gösterirse illaki sonuç alır.

    Ne ben ne de oradaki bir çok kişi hayatında ilk kez bir şeyi protesto etmiyor. O yüzden daha önce bir şeyleri protesto için bir eylem göstermediyseniz eleştirmeyin de lütfen.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:12:37 -->-> Daha önceki mesaj 19:08:46 --

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hrant dink ölünce hepimiz ermeniyiz dövizlerini taşırken/ filistine özgürlük mitingleri düzenlerken günlük Mehmetciğin şehadetine neden meydana çıkmıyorlarsa ondandır muhtemelen.
    Bunca mehmetçik şehit olurken hiçbir şey yokmuş gibi davranan ve buna çözüm getirmeyen bu hükümeti bu halkın %50si getirdi yapacak bir şey kalır mı?
  • 02-10-2012, 19:14:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyleri konuşuyoruz. Daha önemli sorunlar var ise TBMM'nin sokak hayvanları ile uğraşması nedir?

    Artık "şu varken buna, bu varken şuna tepki gösteriyorsunuz" gibi klişe cümleleri bırakalım. Sokak hayvanlarının katledilmesi söz konusuydu, Türk halkının çoğunun kabullenemeyeceği bir şeydi tepki gösterildi. Bu ve benzeri tepkiyi kim gösterirse illaki sonuç alır.

    Ne ben ne de oradaki bir çok kişi hayatında ilk kez bir şeyi protesto etmiyor. O yüzden daha önce bir şeyleri protesto için bir eylem göstermediyseniz eleştirmeyin de lütfen.
    eylem yapan kişilerin hepsi demiyorum, hemen hemen yaşam hayata bakış açısı ortalama bellidir

    tahminen ;
    müslümanları katleden israil için eylem yapmadılar
    mavi marmara için eylem yapmadılar
    insanların sosyal problemleri için eylem yapmadılar

    bu profilde insanların genel amacı bellidir, sen sabaha kadar anlat hayvan haklarını
  • 02-10-2012, 20:45:50
    #17
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eylem yapan kişilerin hepsi demiyorum, hemen hemen yaşam hayata bakış açısı ortalama bellidir

    tahminen ;
    müslümanları katleden israil için eylem yapmadılar
    mavi marmara için eylem yapmadılar
    insanların sosyal problemleri için eylem yapmadılar

    bu profilde insanların genel amacı bellidir, sen sabaha kadar anlat hayvan haklarını
    Onlar içinde sen yaparsın eylem israil hemen geri adım atar özür diler.

    Yok bunun için niye yapılmadı yok şunun için niye yapılmadı gibi boş laflara gerek yok siz yapın o zaman hemen zam gelsin maaşlara.
    Kaç tane şehit cenazesi, eylemine katıldım ne değişti? bazı şeyler için yürüyüp bağırmaktan fazlası gerekir.Bu konularda niye eylem yapılmadı denmez.
  • 02-10-2012, 21:36:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Mp3Su adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar içinde sen yaparsın eylem israil hemen geri adım atar özür diler.

    Yok bunun için niye yapılmadı yok şunun için niye yapılmadı gibi boş laflara gerek yok siz yapın o zaman hemen zam gelsin maaşlara.
    Kaç tane şehit cenazesi, eylemine katıldım ne değişti? bazı şeyler için yürüyüp bağırmaktan fazlası gerekir.Bu konularda niye eylem yapılmadı denmez.
    anlatılmak isteneni anlayamamışsın, bakış açını genişletmen gerekli