BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asgari ücret için meydanlara neden çıkmaz bunlar , yüzyılın sorusu
Hrant dink ölünce hepimiz ermeniyiz dövizlerini taşırken/ filistine özgürlük mitingleri düzenlerken günlük Mehmetciğin şehadetine neden meydana çıkmıyorlarsa ondandır muhtemelen.