BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emin ol oradaki kimse daha önce böyle bir eyleme katılmadılar (asgari ücret)
açlık sınırını yoksulluk sınırınıda bilmiyorlar büyük ihtimal

olay burada sen ben o değil, neden neden 700 tl ile geçinmek insana hayvan kadar değer vermemek neden neden.
Burada tepkiyi bana ya da orada eyleme katılanlara değil, meclise göstereceksiniz. Önceki mesajımda da söylediğim gibi ülkede bu kadar sorun varken sokak hayvanları ile uğraşan TBMM.