• 02-10-2012, 18:35:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.ntvmsnbc.com/id/25386927/

    Bu habere aldanarak sevindik ancak yanlış anons. Geri çekilmesini istediğimiz yasa halen içerde. Daha eski bir yasa sadece geri çekilen.

    Yani Veysel Eroğlu'nun sunduğu sokaklarda başıboş hayvan bırakılmayacağını söyleyen yasa halen içeride. 6-7 Ekim'de eylemler devam edecek.

    https://www.facebook.com/haysev

    ANKARA: 7 EKİM PAZAR SAAT 14:00 SAKARYA CAD. MEYDANI
    BALIKESİR: 7 EKİM PAZAR SAAT 14:00 ESKİ KURTDERELİ VERGİ DAİRESİ ÖNÜ
    TRABZON: 7 EKİM PAZAR SAAT 14.00 GANİTA ÖNÜ
    KOCAELİ: 7 EKİM PAZAR SAAT 14.00 MERKEZ BANKASI ÖNÜ
  • 02-10-2012, 18:36:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    asgari ücret için meydanlara neden çıkmaz bunlar , yüzyılın sorusu
  • 02-10-2012, 18:46:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücret için meydanlara neden çıkmaz bunlar , yüzyılın sorusu
    Asgari ücret hiçbir canlının yaşam hakkını elinden almıyor.
  • 02-10-2012, 18:50:37
    #4
    creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret hiçbir canlının yaşam hakkını elinden almıyor.
    cunkı asgarı ucretle hıc bır canlı hayatta kalamıyor bulup bulusturuyor omru curuyor

    not: hayvan yasasını savunma anlamı cıkarma dedıklerımden
  • 02-10-2012, 18:53:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret hiçbir canlının yaşam hakkını elinden almıyor.
    JiqqA arkadaş cevabı vermiş size

    o meydanlardaki insanlar neden asgari ücret için eylem yapmazlar, bu soruyu çözünce problemi çözmeye yaklaşırız
  • 02-10-2012, 18:54:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cunkı asgarı ucretle hıc bır canlı hayatta kalamıyor bulup bulusturuyor omru curuyor

    not: hayvan yasasını savunma anlamı cıkarma dedıklerımden
    Hayvan yasasının geri çekilmesi gerekli ses çıktığında hükümetin geri adım atabildiğini gösteriyor. Asgari ücret ile ilgili de insanlar tepkisini gösterirse neden bir çözüm bulunamasın.

    Biz ses çıkaramayacak tepki gösteremeyecek canlıların adına ses çıkardık. Ancak ses çıkarabilen buna rağmen susan canlılar için yapılacak bir şey yok.

    Edit: Ben asgari ücret için bir eyleme katılmadım evet. Peki siz katıldınız mı bir yürüyüş düzenlediniz mi? Ya da insanları protesto etmek için toplamaya çalıştınız mı? Eğer yapmadıysanız ben ve benim gibilerin sizin ilginizi çekmeyen bir şeyi protesto etmesine de ses çıkarmanız garip.
  • 02-10-2012, 18:54:03
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücret için meydanlara neden çıkmaz bunlar , yüzyılın sorusu
    Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?
  • 02-10-2012, 18:58:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ataol_web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?
    evet bunu soruyorum bende, hayvan gibi yaşam deniliyor buna, ama insanlar hayvanlar için eylem yapıyorlar.

    Alıntı
    dört kişilik bir ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken gıda harcaması (açlık sınırı) 914,14 lira olarak belirlendi. Gıda harcamasıyla giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer harcamaların toplam tutarı (yoksulluk sınırı) ise 3 bin 91 lira olarak hesaplandı.
  • 02-10-2012, 18:59:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ataol_web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?
    Ne güzel söylemişsiniz bunca sorun( asgari ücret, şehitler, terör ) varken meclisin sokak hayvanları ile uğraşması mantıklı mı? Eğer mantıklı ise bizimde bunu protesto etmemiz ve geri çekildiğinde sevinmemiz mantıklıdır.