http://www.ntvmsnbc.com/id/25386927/
Bu habere aldanarak sevindik ancak yanlış anons. Geri çekilmesini istediğimiz yasa halen içerde. Daha eski bir yasa sadece geri çekilen.
Yani Veysel Eroğlu'nun sunduğu sokaklarda başıboş hayvan bırakılmayacağını söyleyen yasa halen içeride. 6-7 Ekim'de eylemler devam edecek.
https://www.facebook.com/haysev
ANKARA: 7 EKİM PAZAR SAAT 14:00 SAKARYA CAD. MEYDANI
BALIKESİR: 7 EKİM PAZAR SAAT 14:00 ESKİ KURTDERELİ VERGİ DAİRESİ ÖNÜ
TRABZON: 7 EKİM PAZAR SAAT 14.00 GANİTA ÖNÜ
KOCAELİ: 7 EKİM PAZAR SAAT 14.00 MERKEZ BANKASI ÖNÜ
Hayvan severlerin zaferi - Yasa geri çekildi
22
●1.197
- 02-10-2012, 18:46:03Üyeliği durdurulduAsgari ücret hiçbir canlının yaşam hakkını elinden almıyor.BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2012, 18:50:37cunkı asgarı ucretle hıc bır canlı hayatta kalamıyor bulup bulusturuyor omru curuyorcreaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not: hayvan yasasını savunma anlamı cıkarma dedıklerımden - 02-10-2012, 18:53:34Üyeliği durdurulduJiqqA arkadaş cevabı vermiş sizecreaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o meydanlardaki insanlar neden asgari ücret için eylem yapmazlar, bu soruyu çözünce problemi çözmeye yaklaşırız - 02-10-2012, 18:54:00Üyeliği durdurulduHayvan yasasının geri çekilmesi gerekli ses çıktığında hükümetin geri adım atabildiğini gösteriyor. Asgari ücret ile ilgili de insanlar tepkisini gösterirse neden bir çözüm bulunamasın.JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz ses çıkaramayacak tepki gösteremeyecek canlıların adına ses çıkardık. Ancak ses çıkarabilen buna rağmen susan canlılar için yapılacak bir şey yok.
Edit: Ben asgari ücret için bir eyleme katılmadım evet. Peki siz katıldınız mı bir yürüyüş düzenlediniz mi? Ya da insanları protesto etmek için toplamaya çalıştınız mı? Eğer yapmadıysanız ben ve benim gibilerin sizin ilginizi çekmeyen bir şeyi protesto etmesine de ses çıkarmanız garip. - 02-10-2012, 18:54:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çünkü ülkemizde insanlar hayvanlar kadar değer görmüyor. Bunu nasıl algılamak istiyorsanız öyle algılayın. Hergün en az 2 şehit veririz bu insanlar neredeler acaba?BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2012, 18:58:16Üyeliği durdurulduevet bunu soruyorum bende, hayvan gibi yaşam deniliyor buna, ama insanlar hayvanlar için eylem yapıyorlar.ataol_web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıntı - 02-10-2012, 18:59:41Üyeliği durdurulduNe güzel söylemişsiniz bunca sorun( asgari ücret, şehitler, terör ) varken meclisin sokak hayvanları ile uğraşması mantıklı mı? Eğer mantıklı ise bizimde bunu protesto etmemiz ve geri çekildiğinde sevinmemiz mantıklıdır.ataol_web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle